onsdag, oktober 22, 2014

Vilken brud man är alltså!
Jag är en såndär brud som tjejerna vill va och killarna vill ha tror jag!
En som tjoar o tjimmar dagarna i ända, 
med energi som skulle kunna slå ut vilket elverk närsomhelst, varsomhelst!

Eller inte. 

Idag jobbade jag 6-15. 
Sen gick jag hem och åt en kycklingklubba, 
för det gör jag varje dag, 
här svävas det inte ut i den kulinariska matvärlden inte!

Efter kycklingen kliade jag upp ett sår på foten, 
pillade mig lite i naveln,
fast där hittade jag på, för jag har navelfobi och skulle aldrig komma i närheten av en navel, 
ville bara låta lite spännande och äventyrslysten. 

Efter allt kliande och påhittande 
Så kände jag att jag inte kunde göra nånting för att bräcka den här dagen, 
så jag gick o la mig och sov i tre timmar. 

Sen vaknade jag av att min skäggigare hälft skickade sms från jobbet och skrev att det faktiskt fick vara färdigsovet för idag nu. 
Hur nu han kunde veta att jag gjorde det. 

Iallafall känner jag mig väldigt nöjd över min insats idag
och jag vill tacka min familj och mina vänner som har hjälpt mig att bli den latmask som jag är. 
Tack. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar