fredag, oktober 17, 2014

Sovmorgon idag, 
behövlig tyckte jag.
"Helt onödigt" tyckte hantverkarna med något som kan ha varit världens mest högljudda borrmaskin, samt grannens hundar som skäller konstant, och hon svara med att gallskrika att dom ska gå bort från dörren. 
Morgonstund har guld i mun. . .

När Skägget kom in i sovrummet och skulle säga farväl imorse blev jag helt förvirrad och trodde att han precis hade kommit hem från jobbet,  
trodde då att jag hade försovit mig till kl 15 och ingen på jobbet hade märkt nåt. 
Hade ju varit ganska så 

Så idag har jag hunnit städa, diska och baka bröd innan jobbet, 
det känns ganska så tillfreds. 

Nåt som inte är tillfreds är att vi går in i vår 6 veckors osynk nu. 

Fredag:Skräppan 12-20  Skägget 6-15
Lördag: Skräppan 7-16    Skägget 14-22,30
Söndag:Skräppan 7-14    Skägget 14-22,30
Måndag:Skräppan ledig   Skägget 10-18
Tisdag: Skräppan 6-19   Skägget ledig
Onsdag Skräppan 6-15   Skägget 15-22,30

Så om ungefär vemsomhelst kom hem till mig på torsdag, med ett lösskägg och kallade sig Skägget så skulle jag inte ha någonsomhelst kunskap i om det är han eller inte. 
Pröva mig gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar