torsdag, oktober 02, 2014

Nu är jag så förbenat trött på att ligga här hemma
och snora, nysa, hosta och vara allmänt ofräsch!

Skulle egentligen ha jobbat idag,  men efter ett försök att åka och handla mat igårkväll 
så fick jag lägga ner och inse att ingen skulle vilja bli servad av den här slemmiga
svettpölen!

Men idag mår jag ytterligare lite bättre och talade vänligen men bestämt om för kollegorna att jag SKA jobba imorrn,  om jag så ska komma inrullandes på bår.

Vill bli frisk och orka åka och handla!  Vårat kylskåp är ungefär lika fullt som ett stort svart hål, fick äta korvbröd till frukost fan. 

Skägget är absolut underbar på alla sätt o vis, utom att han inte har något körkort.
Så att tvinga iväg han till affären för att fylla upp skåpen känns sådär!

Skäggets brorsa råkade försäga sin bror häromdagen,
"-Nä, han är rädd att så fort han får körkort kommer du att flytta ut er på landet o köpa en jävla massa kor!"

Och det har han nog ganska rätt i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar