söndag, oktober 12, 2014

Ledig, nykter helg!
Fasiken så skönt!
Dock passade min skalle på att ta lite ledigt ifrån mig oxå,
men jag borde väl vara ganska härdad. 

Vet inte om jag har nämnt att inom kort kommer 4/5 av mina grannar att flytta,  
det måste ju tyda på att jag och Skägget är fantastiska människor att bo granne med, eller?

Stod i trappen och pratade med paret längst ner igår, 
dom måste verkligen känna att 
"-Oj, här har vi en tjej med huvudet på skaft!"

Jag:- Nej, han, eh. . . Vafan! Han, vafan heter han?! 
Grannen: -Din pojkvän? Han heter "Skägget"!

Fick förklara mig med att det är så mycket karlar som springer i den här trappuppgången,  så man kan faktiskt inte hålla koll på allt och alla! 

Sen kom vi in på deras flytt och då tänkte jag ju passa på och visa vilken uppmärksam granne jag faktiskt är!

Jag:- Men ni har hunnit att bo här ett år iallafall va?
Grannen:- Ja, vi har bott här i fyra år snart. 

Jahaja, se på fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar