tisdag, oktober 07, 2014

Det är få saker här i världen som jag tycker så illa om som nytvättat hår!
Krig och djurplågeri kan jag tycka är snäppet värre, men annars är det inte mycket som bräcker!

Visst, det luktar gott!
Men det går för fasen inte att göra ett dugg med mina 50 st supermjuka strån. 
Flera frisörer har sagt att dom ska locka mitt hår efter att dom har klippt mig. 
"-Lycka till!" , tjoar ja. 
Och 
"-Okej, du hade rätt!"
Tjoar dom tillbaka 20 min senare, då mitt hår rätar ut sig snabbare än en gitarrsträng som har gått av. 

När jag har nytvättat hår ser det ut som att jag har varit med om en allvarlig olycka.
En allvarlig kontorsolycka där jag har ramlat in med håret i lamineringsapparaten. 

Om en fluga skulle få för sig att sätta sig på min änglahårsfrilla, då skulle han glida ner i spagat på direkten och bryta alla sina små flugben. 
Inte speciellt bra,
Flugor, håll er borta!

Det värsta med att gå runt som en slickad katt i skallen är att folk ALLTID (dom 3 ggr om året som jag går ut utan 3 flaskor hårspray i mitt nytvättade svall.)
Tycker att det är så himlans fint. 

Det är alltså fint när jag har gjort inte ett jäkla dugg med det, 
men när jag har stått och toksprayat i flera timmar, tills benen inte längre orkar min ordinarie vikt + hårspraysvikten samt att man nästan kan se ett litet hål i ozonlagret över en, 
Då är man lika ful som vanligt!

Jaha, tack då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar