onsdag, oktober 15, 2014

Trött, trött, tröööött!!
Är ledig idag eftersom jag jobbar i helgen, 
himla tur var väl det. 
För jag är så matt i kroppen och i knoppen. 

Brukar ju höra till när man nyligen har börjat med lchf. 
Orkade knappt ta mig över trösklarna imorse,
men ska försöka ta mig ut på en promenad snart och pröva med att lura kroppen att jag är pigg och alert. 

Huvudet har också gått i ide. 
Är mer förvirrad än någonsin. 
Igår när vi satt i soffan lutade sig Skägget mot min arm,
och jag fick panik;

"-Bort! Jag kvävs! Den kommer att sprängas!"

Tills Skägget lugnade mig och berättade att man faktiskt andas med näsan och munnen och inte med händerna. 
Puuh!

Har iallafall hittat något som jag kan äta till frukost, ostplättar!
Frukosten har jag alltid tyckt varit det svåraste då jag kräks om jag skulle trycka i mig typ bacon och ägg så tidigt. 

 Lindahls kvarg utan tillsatt socker funkar oxå finemang!
Så nu känns det som att jag drömmer.

Här är ostplättarna innan dom skulle skjutsas in i ugnen för att sedan lugnt och sansat landa med lite ost och salami i min magsäck. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar