torsdag, november 29, 2012

Har haft långhelg! Skönt! Kan man tro! Idag är det torsdag, känns som måndag, därför jag snackar helg fan!

Fredag: Hade jag tydligen redan redogjort för.

Lör: Karro, Bida och hans polare var här. Hade brist på alkohol, fick dricka baileys till maten, det dansade i mun kan jag säga!

På krogen kom nån hockeyfrillegubbe fram o pussade mig på kinden (?) o sa att jag skulle Prisa Gud, eller ta hand om mig eller nåt annat galet. Sprang på curlings-fansen, dom var fortfarande lika imponerade, kunde inte krossa deras hjärtan, så fick dra ihop lite mer ljug om hur lång banan är, o hur mkt en såndär sten väger. Fattar inte hur jävla mycket information det finns att bena ut ur curling!

På natten ringde C, o hade blivit nerslagen. Han är den absolut finaste jag har, och jag är väldigt rädd om han. Han kom hit på söndagen sen. Kräktes och snackade om nån jävla gubbe iklädd kräftlyktor.

Ville ju inte vara sämre jag, så jag låg med galen smärta i lederna sön/mån. Vaknade tisdag och mådde galet bra i lederna, o skulle skutta iväg till jobbet. O då hade jag ju åkt på feber istället!
Kom till jobbet halv 7, stod ut till 11, hem, o intog sängläge igen! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar